Söndag kväll,

och vad gör jag? Jo, pluggar. Ingen teori dock, det finns liksom inte tid till det, även fast jag skriver upp imorgon. Så jag funderar på att kugga imorgon och boka en ny tid på tisdag! Haha. Framförhållning AB.
Nejdå, jag ligger här och läser rapporter så som "kvinnors brottslighet", "Översikt av brottsstatistiken 2001-2003", kapitel om ungdomars drogvanor, stöldbenägenhet och så vidare. Det roligaste jag läst på länge var att av alla våldsdåd i Sverige som begås av utlänningar svarar finnarna för 26% av dem. Vilket kan jämföras med t.ex. nordafrikaner som står för 0,7%.
Men nu har jag bara ett kapitel i en bok kvar att läsa, plus 124 sidor i den YPPERLIGT roliga och lättlästa boken "forskningsmetod och vetenskapsteori". BAH!

För övrigt så har jag nu sett det sista avsnittet av Jericho säsong ett. Det borde vara olagligt att avsluta en säsong så som de gjorde. Det är faktiskt inte schysst mot tittarna. MEN, nu har jag ju säsong två på hela sju avsnitt att se fram emot. Anledningen till att de gjort sju avsnitt till är för att en grupp "militanta" fans rasade när CBS meddelade att de skulle lägga ner serien. Vilket är sjukt, Jericho är den bästa serien på TV sedan vänner. Och det säger inte lite det.

Som avslutning vill jag meddela att jag gått och förälskat mig i
The Killers - All the things that I've done
Ladda hem! Godnatt!

Skriv din åsikt
Postat av: seb

jag kollade ¨på första avsnittet av jericho. men fastnade tyvärr inte riktigt för det! :P orkade inte se klart på det. men bra musik var det! killers i början bland annat! ;P

2007-09-30 @ 23:14:18
URL: http://seeb.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0