Det här går inte riktigt enligt planen.

Tror ni inte att den där jäkla fordonsskatten kom i brevlådan idag då? Jag är nu officiellt pank redan innan lönen har anlänt. Kul.

Så numera ställer jag upp som fyllechaufför på helgerna. Men bara jämna veckor, jag tänker inte köra när jag har min jobbhelg. Och jag tar gärna lite extra jobbtider. Gärna söndagar. :)

Damn.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Hugg mina de här helgen. På Rickard bara! Jag ska ju iväg. Nästa helg är jag på Åland, då vet jag inte om jag har jobbtider har jag det så på där också =)

2008-04-15 @ 10:19:24
Postat av: Pillan

Jag hade planer på det, men dumma R hade ju gett bort dem till Dennis! Gah!

2008-04-16 @ 16:36:37
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0