Festivalsommar

Peace& Love är äntligen bokat!
Än så länge är det jag, Petra, Sebbe och Johannes som har biljett. Albin har LOVAT att han ska boka i helgen, och sen är det bara att tjata ihjäl resten av Flenarna som vi vill ha med oss. Plus stockholm, självklart. Och Posse!

Idag har jag legat i solen i stort sett hela dagen, hur skönt som helst. Eftersom det inte blir någon utlandsresa iår (eller snarare en solresa, så kanske man ska säga) så måste jag ju jobba upp en schysst bränna här hemma istället. Så med nya bikinin, ett antal koppar kaffe och "Egyptologens gåta" var det jag som intog altanen. Mys.

Nu ska jag ta tag i den där jäkla ommöbleringen, eftersom min nya och hemskt fina rosa pilatesmatta måste få plats här inne. Sedan blir det ett inlägg i lärandedialogen, och efter det lite jordgubbar!

Skriv din åsikt
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-25 @ 18:12:50
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Sabina

Vad hände med besök till Malta? Trodde minsann den skulle bli av när det inte blev något Hollandsbesök! Fattar inte. Har kan folk få gratis logi, men ändå kommer ingen. Börjar tro att folk inte gillar mig:p

2008-04-26 @ 16:38:36
URL: http://sabieee.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0