Kroppspulsådern.

Det blev en rätt så slö dag på jobbet idag, så det gjorde inte så mycket att jag var tvungen att jobba trots att jag egentligen var ledig. Träligt bara att jag missade min morgonpromenad. Men det är bara att le och se glad ut, för imorgon är det jobb igen, 07:30-15:00 för att vara exakt. Nästa lediga dag blir på torsdag nästa vecka.

Nu ska jag fortsätta med något halvt meningslöst filmmarathon som jag påbörjade igår, jag håller nämligen på att kolla igenom alla de filmer jag har i min ägo som jag ännu inte sett. Alla som inte är värda att spara ska säljas på tradera och bidra till att betala av mitt jäkla billån. Igår såg jag den verkligen värdelösa "American Dreamz", så det blir väl något likande värdelöst idag. Rätt okej tidsfördriv dock.

Till filmen blir det jordgubbar. Mmm.

By the way, ifall någon av alla läsare här är någorlunda haj på blodådror, så vill jag veta varför min stora blodådra som jag måste anta är kroppspulsådern, syns lite väl tydligt på min vänstra arm, men inte alls på min högra. Det börjar irritera mig, och jag har verkligen frågat alla om det här men folk vet verkligen ingenting om kroppspulsådern. Det här börjar bli i stil med bulorna i huvudet, så jag vill gärna ha svar. Hobbydoktorer, hör av er!


Skriv din åsikt
Postat av: M

Har du mycket filmer som du inte sett?

jag är inne i samma fas som dig, att titta igenom alla de man har men inte sett och de som man inte vill ha de skeppas... rätt otroligt vilka filmer man råkat köpa på sig bara för att det varit billigt :O

2008-04-12 @ 02:45:31
Postat av: P

Jag skulle tippa att det är för att höger och vänster kroppshalva inte ser likadana ut (vi skulle se ut som freaks om det var så) jag har en sena/ben i handleden som är mycket mer framträdande på ena sidan. Eller så är du bara konstig?
Nu ska jag hälsa på dig på ica och inhandla något ätbart inför dagens happening i Valla

2008-04-12 @ 09:08:16
Postat av: Lina

Hej. här kan du läsa om kroppspulsådern, orkar inte sammanfatta, du kanske blir lite klokare iaf?

http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=24180

Nya bloggen: www.carnestenlina.blogg.se

2008-04-12 @ 15:17:55
Postat av: Pillan

M: massvis med filmer, inte bara ICAs fenomenala 2f. 99kr, utan jag var även med i en filmklubb med gamla hollywood- klassiker. Så jag måste se igenom filmer i stil med "Viva las Vegas" och "Singing in the rain".. Haha! :)

P: Hm, jag är nog bara konstig.

Lina, det var värst! Jag är imponerad. Och ny blogg minsann?

2008-04-12 @ 15:28:31
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: seb

vet inte så mkt. men om den går av så dör man direkt! :)

2008-04-12 @ 15:33:29
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: M

Och varför var du med i sådan klubb? var det för billigt för att vara sant eller är du bara helt blåst? ;)

2008-04-12 @ 21:08:05
Postat av: Pillan

Vadå blåst? Hollywoodklassiker är ju kanon, iaf vissa av dem.. Borta med vinden är ju ett måste. Sen var jag iofs för lat för att gå ur. :)

2008-04-13 @ 09:26:59
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

kanake inte ska säga nåt om dessa klasiker iaf, har ju inte sett så mycket sådant, har bara fått en sån vibb att det ä skräp så har inte ens velat ge mig på att se... var det dyrt att gå med eller var det värt det såhär i efterhand? ;)

2008-04-13 @ 12:15:42
Postat av: Pillan

De flesta filmerna är ju helt makalöst bra! Ska du se nån klassiker över huvud taget så ska du lätt se nån av bröderna Marx filmer, typ "En dag i vilda västern". Varje film kostade väl typ 150kr med porto och så, rätt okej. Men det är ju från Home Entertainment, och dom är helt galna. Det går typ inte att lämna klubben. Men annars så, en del gamla godingar har det ju blivit! :)

2008-04-13 @ 15:56:42
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Pillan

http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?nodeid=189066

2008-04-13 @ 16:01:16
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Haha, tänkte att det kunde vara home men ville inte styra ditt svar på något sätt. Jag hatar verkligen home, de är värdelösa på allt, brukar hoppa med för att få starterbjudandet och sen köpa en film till och sen hoppa av, har aldrig haft problem med att få lämna klubben dock, har alltid gått enkelt med den saken :) Men iofs, har ju inte varit med i klassiker, bara de vanliga och så ett par av "favoriter".

2008-04-13 @ 16:07:27
Postat av: Pillan

Jag var med i den vanliga förut, tog mig tjugo minuter att hitta information om hur man skulle lämna klubben via hemsidan! Skitklubb. Jag har iofs inte gått ur klassikerklubben, däremot var det snart ett år sedan som jag fick en ny film, trots att det ska komma en var tredje vecka. Så jag hänger kvar till det dyker upp fler! =)

2008-04-13 @ 16:16:26
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Nu är det så enkelt att gå ur att det är ett av snabbvalen när man ska sicka mail till kundservice, antar att det mesta kontakterna med kundtjänst beror på avhopp :) allt för kunden, eller hur säger man?
kan det inte vara så att det tagit slut på klassikerfilmer bara så det är därför du inte fått några fler? låter typsikt home att inte informera om såna saker iaf

2008-04-13 @ 22:52:07
Postat av: Pillan

Bah, jag som aldrig orka lyfta telefonluren. Hade jag vetat det hade jag gått ur bra mycket tidigare.

Det roliga är ju dock att ifall jag går in på "min sida" i klassikerklubben så står det ju klart och tydligt vilka nästa filmer i serien är! :)

2008-04-18 @ 19:24:31
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0