På västfronten intet nytt.

Det har inte hänt mycket de senaste dagarna. Massor med jobb mest. Idag var jag däremot iväg till ungdomsmottagningen, en sisådär en vecka försenad, för att ta min P-spruta i samma stund som jag skulle börja jobba. Jo men visst, fanns det någon barnmorska där då? Neehejdå. Bara en meningslös kurator. Jag blir upprörd. Så nu har jag inte möjlighet att ta mig dit förrens nästa vecka. Men så är det när man missar sin ursprungliga tid. Som vanligt för mig alltså.

Om en stund ska jag upp till ICA och möta upp P tillsammans med min beloved laptop, och sen så ska vi hem till henne för att betala hennes räkningar, dricka kaffe och spela Wii. Lagom för en tisdagkväll må jag säga.

Sen blir det jobb för hela slanten resten av veckan, förutom torsdag och lördag då jag ska ligga på altanen och jobba till 100% på brännan! yey.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0