spjälsängar är inte ett konversationsämne att rekommendera..

Nu har det diskuterats barnvagnar, skötbord, ultraljud, sparkdräkter och spjälsängar i några timmar.

Nog för att bror min ska ha barn, men så jäkla intressant är det väl inte som samtalsämne? Nog för att jag inte tycker om barn, men när jag väl klämde in en kommentar så var alla väldigt anti mig. (Varför vill man inte döpa sitt barn till Achilles? Puckon.)

Blåbärspajen blev självklart helt misslyckad, men det var god ändå. Lite vaniljvisp löser det mesta.

Nu blir det en ny kass film har jag på känn. Vad vet jag dock inte, men något skit ska man väl ändå orka sig igenom. Eller så pluggar jag.. Näe.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0