Sunny day

Vädret! Allt jag sa igår om metrologerna är så gott som bortglömt!
Det har blivit en långpromenad i solen, och en grillad hamburgare på altanen.

På något lustigt vänster så blev jag tvungen att städa insidan på min bil, plus alla rutor. I och för sig är det väl inte mer än rätt eftersom min älskade far har bytt till sommardäck OCH tvättat bilens utsida. Men ändå, det är för jävla tråkigt att dammsuga, oavsett om det är inomhus eller i en bil. Men jag gick inte lottlös trots bilstädningen, för där hittade jag 15,50kr och en hel Ploppkaka. Det är den där skräpiga Petra som alltid lämnar choklad och läsk i min bil, men idag var jag ruskigt tacksam för det!

Nu ska jag återigen ta tag lite i mitt liv, och därmed gå och läsa klart delmoment två på metodkursen. Fem härliga kapitel om forskning och sånt krafs. Efter det - delmoment tre. Kul. Men jag kan ju i alla fall sitta i solen och läsa!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0