vitlöksmarodören är här igen!

Den elake läkaren jag träffade (Doktor Homer, hallå? Kan man ens heta så?) ville varken ge mig antibiotika eller något mot smärtan. Nej nej, han tyckte att jag kunde gå och köpa en nässpray. Jag har ont i halsen, men visst. Jag har köpt en nässpray. Och med den så är det meningen att jag ska pricka rätt in i bihålorna av någon diffus anledning. Men jag tror dock att jag lyckats pricka bihålorna, för jag får nässprayen rätt ner i munnen igen. Då borde jag väl ha åstadkommit något?

Nu ska jag äta världens godaste Soltorkad tomat & basilikasoppa. Med en extrem touch av vitlök. Enjoy!

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

Hej. Nässprayen kan vara för att "lätta på trycket" för att motverka bihålsinflamation. + att om bihålerna går ner i svullnad. gör halsen det med. Man behöver inte på något sätt "pricka rätt" det kommer dit det ska iaf. :) Du kunde ju ha kommit till mig så kune jag ha gjort en diagnos på dig :) Love You Puss!

2008-04-23 @ 21:26:26
Postat av: seb

jag köpte precis biljett till peace&love! :D har du gjort det eller? jag vill verkligen inte se att biljletterna tar slut och att jag står där själv ippe i borlänge utan några kompisar in da camp! ;D

2008-04-23 @ 22:05:38
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: seb

fan det låter ju skitnajs duh! :D men se till att va ute tidigt" de lär gå åt rätt sdå snabbt när alla får lön/studiebidrag! ;) :D ja vi måste tjata tjata tjata! :D JAG ÄR TAGGAD!

2008-04-24 @ 10:58:27
URL: http://seeb.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0