You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one

Det kommer bli en höjdarsommar, det har jag på känn. Det blir ingen solsemester med tanke på ekonomin, men det kommer bli så jävla bra ändå. Jag måste ju verkligen ta vara på sista sommaren innan min utbildning sätter igång på allvar. Jag blir ju typ vuxen sen (eller, kommer jag någonsin att bli det?), med dålig studentekonomi och allt vad mitt studentliv kommer att innebära. Så, den här sommaren skall vigas till festandets sommar. Ihop med alla vännerna. Det kommer bli nice. Schemat ser ut (än så länge) som följande;

13 juni: Dolly Parton på Stadion ihop med bror.
20 juni: Midsommarafton. Mat och alkohol med vännerna. Ett parti fyllekubb är på sin plats.
25 - 29 juni: Peace&Love. Med allt vad det innebär.
5 juli: Bruce Springsteen på Ullevi ihop med bror.
16 juli: Albin 20år.
19 juli: Josefina 20år.
4-10 augusti: En helt ledig vecka, både från jobb och från planer.
13 augusti: MeatLoaf på CloettaCenter med föräldrarna.

Den 25 augusti är det slut på det roliga, då börjar jag som heltidsstudent. Så, vecka 26, 27 och 32 är jag helt ledig. Är det något på G då, ring! Om inte annat så planerar vi in något!

Jag räknar nu officiellt med den bästa sommaren någonsin.
Gör mig inte besviken!

(Och rubriken kommer, såklart, från den exeptionelle John Lennon och hans underbara Imagine. Så.)


Skriv din åsikt
Postat av: posse

pillan, den 6 juni blir de en galen kväll i bettna, hos pappa. jag firar min 20årsdag med allt vad det innebär. alla mina vänner ska vara där, du med. :)

2008-04-27 @ 01:57:20
URL: http://emmaposse.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0