En inte särskilt produktiv dag

Jag är en rätt dålig människa har jag insett. Jag har en LÅNG att-göra-lista idag, men vad gör jag? Jo, jag har ett alldeles eget litet Vänner- marathon. Efter X antal avsnitt har jag enbart hunnit med; två promenader med hunden, en snabbvisit hos mormor, en tvätt, tagit bort mina lakan för att byta (vilket var ett antal timmar sedan..) och sen inte särskilt mycket mer. Jag som skulle sola, motionscykla, handla mat, posta massor med saker, plugga... Fast plugga är jag så illa tvungen att göra i vilket fall som helst, för vi har redovisning imorgon. Och jag måste åka med ett JÄTTEtidigt tåg. Redan kvart över sju. Rena döden.

Nu ska jag byta lakan och plugga. Fast först kanske det blir mer kaffe och fler avsnitt av vänner? Troligtvis.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0