En smärre uppdatering

I onsdags var det vinterfest för kriminologerna... Och ja, det blev en jäkla fest. Helt galet må jag säga. Bildbevisen finns på facebook, från i stort sett alla som deltog. Många kameror blev det.. Och hela havet stormar, Peters pussbild med professor Flyghed, mitt evighetslånga samtal med Flyghed om veganism, fransoserna med baskrar och välansade mustascher, smygsprit från "baren", rekord i dålig dansmusik, trasiga strumpbyxor (för ovanlighetens skull..), barfotadans, alldeles för många taxiresor, Victors fantastiska danser, Karl-Magnus i toppform (och "lågform"), storsinta planer för min kommande inflyttningsfest, väldigt flirtiga betygssnack, efterfest på söder som slutade sådär, donkentripp med onda fötter... En helkväll!

Pigga som fan dagen efter tog sig Sofie, Peter och jag oss till Stockholms tingsrätt för att bevittna en rättegång. Misshandel blev det, och tämligen intressant var det må jag säga. Alla våra sympatier till den åtalade, ja. Stackarn. Löjligt fall att dra upp i rätten, det är vad jag tycker.

Ikväll har jag varit på bio. M&P drog med mig på "Vi hade i alla fall tur med vädret... igen", och den var inte sevärd. Den hade sina ljusa stunder, men överlag var den jävligt långtråkig. Imorgon får vi se om det blir Eskilstuna för min del, singstarkväll hos Elin. Jag är ju väldigt sugen på att supa till det med Petra, men jag har en mycket otäck migrän som inte vill ge med sig... Vi får helt enkelt se hur det känns imorgon!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0