Sleepwalker

Oh, jag har ju glömt berätta vad som hände i söndags! Mogge skulle komma ned på middag, men i dörröppningen står inte bara han, utan även Sam! Det var flera år sedan han var hemma hos oss, jag träffade ju iofs honom förra året, men M&P har inte sett honom på säkert tre år! Världens bästa söndag I Tell You! Så nu vet vi vad vi ska göra i påsk, för Sam har köpt tillbaka släktens mark i Skottland så vi ska dit och bo i hans nya hus. 30min från Glasgow. Perfekt! P, då kan jag köpa hem tonvis med LemSip! Yeah!

I övrigt, rätt trist. Viktimologin är kul, läraren är alldeles fantastisk och uppgifterna är roliga. Men dessa tider, föreläsning varje dag mellan 10-12. Jag måste ju gå upp jättetidigt, och det tycker inte jag om. Försov mig igår, det händer ju aldrig annars. Men jag hade vaknat, stängt av det fruktansvärda ljudet från väckarklockan, insett att nej fan, jag är för trött för det här, och sedan somnat om. 40min senare stormar pappa in och frågar när fan jag tänkt kliva upp. BRA Pernilla!

Så trött. Bara kaffe och nikotin håller mig vid liv just nu. Och Jericho S01 på DVD. Det är kärlek det.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0