Ännu en kul fredag.

Jag överlevde inventeringen. Dock så vill jag ta död på de människor som räknade ihop till 173 syltburkar. I fem olika smaker. Hur blåst får man vara? P och jag höll på att gå under, eftersom vi var de stackars människorna som skulle blippa in alla varor. INTE räkna om dem. Bah. Sen var vi dessutom sist ut från inventeringen. Som vanligt. Men man sov ju ruskigt gott sen, det måste medges.

Igår blev det ett besök hos frisören, där jag återigen av någon anledning beslutade mig för att klippa lugg. Luggen stör jag mig på redan idag. Efteråt var det dags för mig, P och T att bege oss till Factory Outlet för att spendera lite pengar. Ilfart hem till Flen för att P och jag skulle debutera på Pilates. Min tanke var att Pilates och Qigong var typ samma sak. Qigong är ju mest andning och lugna rörelser. Avslappning helt enkelt.
Pilates är dock grym styrketräning. Min mage kan intyga det idag. Jag trodde ändå inte att jag hade några muskler kvar att få ont i, men jodå. Vi får väl se hur det blir nästa torsdag, då vi ger oss på det igen!

Denna fredag i all ära ska ägnas åt tvättning, städning av garderoben, någon form av städning i rummet (typ röjning). Sedan ska jag plugga. Svensk straffrättshistoria, och ett antal olika artiklar i ämnet kriminalpolitik.

Å hej å hå.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0