Att ha, eller inte ha, chips.

Den ultimata fredagen idag.. Upp vid nio, pigg och glad, ut på en timmes promenad i solen. Har sedan mest grejat runt här hemma, bortsett från ett brejk ihop med Albin. Han bjöd på té, vilket man inte kan tacka nej till. Sedan var han även dum nog att utmana MIG på yatzy, stryck fick han. (Jag skulle kunna heta just Yatzy i mellannamn, jag är GRYM!). Så nu är jag hemma igen och grejar runt lite, efter en sväng på ICA. Jag har övervägt i flera dagar nu om jag skulle kosta på mig en chipspåse såhär till fredagkvällen, eftersom den ska spenderas ihop med lite bra tv. avsnitt, så det fick helt enkelt bli så. Men det kommer aldrig bli samma sak som när det fanns Sourcream & Cheese- chips. Sorg.

Nej, nog med detta nu. Jobba hela helgen, plus mån-tis-ons. Men jag har ju en liten ljusglimt, för på måndag är det bara en vecka kvar till London. Bara Petra nu ser till att hitta sitt pass.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0