Bad moon rising

Jag orkade faktiskt plugga lite igår. Men bara den första artikeln, som var en mardrom på över hundra sidor, där varje mening gick ut på att kritisera hur moderaterna alternativt socialdemokraterna har tagit itu med "brottsproblemet". Fint sådär, varje år för sig, två miljoner sidor mer år. Med start på slutet av sextiotalet.
DÖ artikeln.

Nu har jag bara tre kvar. Fan om inte dem är intressanta.

Haha, jag har humor på gång här. Tam tam taa..
Jag ska bli ett träningsfreak. Det är mitt nyaste nyårslöfte. Jag ska börja röra på mig som fan. Därav har jag idag köpt tidiningen Fitness. (mest iofs för att den hade lite vegetariska recept och så...). Sedan har jag även hittat byxor, t-shirt och jacka från stadium som jag ska ha och träna i. Detta är humor eftersom jag är världshistoriens lataste människa. Jag menar, bara nu, så ligger jag och äter de där himmelskt goda hjärtanchipsen. Men, vi börjar imorgon. Måndag är ju alltid en nystart. Sen hur det blir på tisdagen, det vetesjutton. Men det är en bra plan. En mycket bra plan. Som INTE får gå i stöpet. Eeh, pepp, någon?

Nu ska det dock ätas en alldeles ruskigt god vegetarisk typ gratäng med lasagneplattor, squash, ostsås, ärtor.. Makalöst gott, vilket även mina anti-vegetarianer till föräldrar tycker. Som sagt, vi börjar vara nyttiga imorgon..

Min dator slocknade nyss. Det visade sig just att kontakten jag drog ut imorse till förmån för plattången visst hörde till datorn. Där ser man. Jag trodde den hörde till en lampa.

Skriv din åsikt
Postat av: M

Jag stödjer dig i ditt "kämpande" :)

2008-02-03 @ 18:24:16
Postat av: P

PEPP PEPP PEPPPEPPE
Pilates Promenad IntePizza! Det är den vinnande taktiken.

2008-02-04 @ 11:12:07
Postat av: Pillan

Haha, kolli. Pizzan var kanske ett dumt drag, men den satt fint för stunden! ;)

2008-02-04 @ 20:55:11
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0