Bulle?

Pilates idag, alldeles utan min vapendragare. Tjejen till höger om mig andades så högt att jag blev irriterad, och mitt i en grymt påfrestande övning tittar kvinnan till vänster på mig och utbrister; "Det luktar kanelbullar! Eller hur?". Jag blev helt ställd. I ett försök att INTE skratta väste jag fram "eeeh, joooo, det gör det ju.."
Vad är det med folk egentligen?

SJ ska vi inte tala om. Vilka jäkla skittider de har på tågen. Jag ska alltså slå ihjäl fyra timmar i stockholm, pank, en lördag. TACK för den.

Soooova. Nu. Jag har jobbat på min lediga dag, sånt tär på krafterna. Plus att jag ligger efter med allt inom fritid, skola, tvätt, städning osv. Skoj.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0