Det är ingen vanlig dag idag..

nope, för det är bokreastart! Ut med er och köp massor med bra böcker!

Jag är sjuk. Men troligtvis inte influensa, eftersom jag inte verkar ha feber. Jag har istället ont i halsen, ont i huvudet, är fruktansvärt snuvig, ont i kroppen och så har jag som ett enda stor tryckande vakuum i huvudet.
Gud vilken härligt tisdag.

Nu ska jag ordna massor med krafs, sen ska jag ut på stan och köpa snus, hämta och betala tunnelbanekorten till London, gå en sväng till kassaservice och ta ut pengar, posta lite saker och sedan sätta mig i lunchrummet med en kaffe innan jag börjar jobba klockan fyra.

Skriv din åsikt
Postat av: M

Tack för att du jobbade idag...

2008-02-26 @ 16:24:46
Postat av: P

Övervakningskameror mellan 15-16.15? Något att roa oss med.
Tänkte bara säga att jag har exakt samma skit jag, fast jag kallar det pollenallergi. Krya på dig blondie

2008-02-26 @ 16:52:52
Postat av: Pillan

Men baah, du kan bara inte tala om vem du är? Ska P och jag verkligen behöva gå igenom övervakningskamerorna på ICA? :P Haha.

2008-02-26 @ 21:45:49
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: P igen

Har vi så mycket annat för oss egentligen? Jag tycker nästan det vore kul, vore ännu roligare om man hade en ungefärlig ålder på människan i fråga. Jag vet att vår käre gamle mattelärare var inne ungefär då, S kanske har en liten fling? Fast varför skulle han kalla sig M? Absurt.

2008-02-27 @ 09:33:10
Postat av: M

M som i just mattelärare kanske? ;)

ibland är det mest uppenbara det man inte alls tror

2008-02-27 @ 15:01:00
Postat av: Pillan

Haha, ja, trevligt om det vore Sören. Men nu bärjar det faktiskt bli lite creepy, om jag får en ålder på dig så skulle det underlätta en aning... Iallafall när vi går igenom kamerorna! :P Hah!

2008-02-27 @ 15:47:22
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

nu ska du inte bli sån, jag är ju snäll... får jag inte vara en hemlig beundrare bara? ;)

2008-02-27 @ 15:55:13
Postat av: Pillan

Nehej, det går inte för sig. Det är mest skrämmande faktiskt! Du ser ju hur P och jag sliter vårat hår för att luska ut vem du är. Visa lite medmänsklighet och ge min en hint i alla fall! Känner jag ens dig? Eller är du bara någon random kund som naglat sig fast?

2008-02-27 @ 16:08:22
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

okej, något kan jag väl säga... jag är ju trots allt snäll :p

Du känner inte mig, så egentligen kan man se mig som en random kund fast egentligen inte... det är inte genom att du jobbar på ICA som jag fått upp ögonen för dig utan det hände innan jag visste att du fanns där...

nu kan jag inte säga mer :)

2008-02-27 @ 16:20:34
Postat av: Pillan

men gud, nu blir jag ju ännu mer nyfiken ju! taskigt... :P

jag anser att det som gäller nu är att du får ge ledtrådar lite då och då. man måste ju ge folk en ärlig chans att lista ut vem man är!

2008-02-27 @ 16:51:12
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

varför så nyfiken? det är bara onödigt att vara det :)

2008-02-27 @ 17:26:20
Postat av: Pillan

Ingen information är onödig! Tänkte man så skulle man aldrig palla att vinna jeopardy!

2008-02-27 @ 19:56:13
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Så det du säger är att du ska vara med i Jeopardy och att du behöver ledtrådar av mig till att klara finalfrågan, som lyder: "Vem är Pillans hemliga fan?"?

2008-02-27 @ 20:43:29
Postat av: Pillan

föreställ dig att det kommer som vinnarfråga, och förstå hur upprörd du lär bli när jag förlorar pga den frågan! Men vi håller dock tummarna för att grekisk mytologi kommer som vinnarfråga den dan jag ställer upp i jeopardy!

2008-02-27 @ 21:21:50
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: P

Jag måste lägga mgi i Pernilla och M. Du anar inte hur många ideer jag har nu! Fast jag strök Sören ganska fort, även om det hade vart det absolut bästa. Nu är det inte speciellt svårt om du tänker efter Pernilla, du gör ju så sällan andra saker än jobbar så detta ska vi kunna lösa. Jag har min gissning redan, kan dock inte briljera med några namn.

2008-02-27 @ 22:20:39
Postat av: M (Sören)

Fast varför skulle du förlora pga det? Det är ju isf bara om du har mig som motståndare, även om du inte kan svaret så kan ju faktiskt inte någon annan det heller ;)

P: Vad är det för gissning? Jag tror du bara försöker göra dig viktig :)

2008-02-28 @ 00:05:51
Postat av: P

Jag är faktiskt en fena på att bara försöka göra mig viktig, men denna gång har jag några seriösa gissningar i denna livsviktiga fråga.

2008-02-28 @ 09:26:11
Postat av: Pillan

Jag tror helt ärligt att P kan ha kommit på det rätta svaret på vinnarfrågan faktiskt! Många indicier som pekar på samma sak här faktiskt.

2008-02-28 @ 14:50:43
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: P

Vill bara tala om för folket att jag var riktigt, riktigt bra på deckargåtorna i Kalle Anka när jag var liten.

2008-02-28 @ 15:23:27
Postat av: M

Imponerande... eller nåt :)

2008-02-28 @ 15:42:48

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0