Flunsan?

Jag är nog sjuk. Och troligtvis så är det influensa, eftersom alla andra på ICA har det. Men jag tänker härda, jag kan ju inte gå och bli sjuk såhär innan London och allt. Sen är det ju även utgång planerat i Eskilstuna den femte! Jag och Posse försöker koka ihop något.. Jag behöver komma ut lite, jag känner det. Så Josefina, ifall du läser det här, jag har planer på att sova hos dig då. Men du ska ju med, så det är lungt.

Så. Då var det avklarat.
Nu ska jag publicera en lärandedialog- avslutning där jag ska redogöra för mina centrala slutsatser. Inte för att jag är så pass insatt att jag faktiskt har några centrala slutsatser, men ändå. Jag brukar alltid kunna improvisera en och annan tanke som förtjänar ett A.

Skriv din åsikt
Postat av: Thess

Njaaa, den var inget att rekommendera. Men Maria tyckte det var gott. Kanske jag som är kräsen ;) Det finns en kvar du kan få.

2008-02-26 @ 06:27:50
URL: http://metrobloggen.se/interpretation
Postat av: Elin

Klart du blir nyfiken. Jag känner att jag måste ta reda på exakt vilka förändrningar det blir innan jag avslöjar dom här på bloggen. Men över en kopp kaffe eller ett glas vin så kan du dra ur mig det. =) Utgång det 5.e? En onsdag? Fy fan, det var länge sen. Mja kanske kan vara nåt. Vi får höras..

2008-02-26 @ 08:20:06

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0