Garderoben och jag

Kul måndag. Jag lider fortfarande av sviterna från i lördags. Bah.

På min lediga dag imorgon så blir det självklart jobb, dock lite annorlunda. ICA har ju ordnat någon typ av kundkväll på Amazon med den där jobbiga Fredrik Paulun som föreläsare, och jag ska tydligen stå i garderoben och ordna med massor med saker. Vilket jag inte har lust med. Men av någon outgrundlig anledning så tackade jag ja till jobbet. Men jag måste ju vara det bästa alternativet, jag har ju garderobsvana sen tidigare! Haha. Oh my god. Jag och alla kunder på Amazon för en helkväll.

Jag tänker skippa Pauluns föreläsning och plugga istället. GI är ju bara skit ändå.

Nu ska jag kolla vidare på Scrubs och äta mina tefat. Nostalgi.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0