Nu då?

Nu är mina fem Scrubs-säsonger slut. Och jag har precis sett ett brilliant avsnitt av Criminal Minds. Så vad göra? Plugga mera kanske. Boken jag håller på med nu är ju faktiskt helt makalöst bra, Nils Christie's "Lagom mycket kriminalitet". Mycket kan man säga om norrmän, men det där med kriminologi kan dom faktiskt.
Eller jag kanske borde röja i mitt rum? Just nu finns det bara en fin gångväg från dörren till sängen, och sedan en liten väg i sängen fram till datorn med lagom mycket plats för mig att ligga på. Sen när blev jag såhär skräpig av mig? Men städning är ju en mindre intressant sysselsättning ifall man har fler alternativ att välja på, inte sant? Men nått borde göras, så långt är jag med iaf.

Chipsen var en bra idé, i alla fall den delen av påsen som jag faktiskt ätit. Resten, som ligger och hägrar, får mig att bli aningen illamående. Dilemma det där.


det kan ta slut imorgon eller hålla på för alltid, ibland är det så. 

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0