Sömnlös

Damn. Jag sov inte en blund inatt. Det var verkligen helt värdelöst. Det var för varmt, för kallt, jag blev kissnödig, kuddarna var obekväma, täcket låg inte rätt. På gund av detta har jag rört mig som en zombie idag på jobbet. Men det kan dom gott ha, mina kollegor. Moahah.

Nu går jag in på långledigt - hela tre dagar utan att behöva ta mig till ICA! Vilken lycka! Istället ska jag hinna med plugg, motion, städning och allt annat kul som måste göras. Men jag ska äta tacos imorgon, vilket kan förgylla även den mest värdelösa dag. Pilates blir det dock innan det, vilket blir jobbigt för musklerna. P och jag får stressa gärnet (eller inte) eftersom hon slutar en kvart innan passet börjar. Men med min hastighet på bilkörandet så är det nemas problemas.

NU! Pannkaka! Yey! Och sen Scrubs! Ännu mer yey!
(Jag är lättroad.)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0