Stackars stackars mig..

Japp, det är synd om mig. Eller snarare var. Nu är jag hemma eftersom räddaren i nöden Isabella bytte av mig från ett skitpass på jobbet, så att jag fick åka hem och kurera mig. Så nu ligger jag i sängen, laddat med scrubs, täcket, hunden, två marabou choklad och alvedon. Nu jävlar alltså. Slöa/kurera sig är det som står på schemat.

Kan bli aningen jobbigt i Eskilstuna imorgon, men eftersom P mår ungefär som jag gör (fast med pollen som orsak) så kan vi gå runt och vara mosiga ihop. Me like. Och eftersom ingen av oss ska på pilates på kvällen kanske det kan bli pizza och torsdagsteve? Det vore nått.

Congrats Albin som tog körkort idag! Men jag vågar inte åka med, bara så du vet.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0