Första dagen i resten av mitt liv!?

Det var kul igår.

Idag däremot. Jag är sjuk. Jag har ingen röst (kan det bero på att vi skrålade både Magnus Uggla och Ulf Lundell!?), jag är snorig, jag har en brännskada på armen och jag har obegripligt ont i benet i min högra underarm. Jag förstår ingenting.

Gott nytt 2008 alla!
Sebbe förstörde början på det nya året. När vi vandrade hemmåt i natten så sa jag att "jag fyller tjugo om tjugotvå dagar!" glad i hågen. Sebbe kontrade med "om tjugo år fyller du fyrtio!".
Jag är deprimerad. Jag är fan snart fyrtio..

Nu ska jag spela bort mer pengar på bingo.

Skriv din åsikt
Postat av: seb

hahahahha det där hade jag glömt bort! ;P så illa är det ju inte!känns det inte som du har levt länge de här 20 åren? :P kommer gå långsamt!

2008-01-01 @ 23:16:55
URL: http://seeb.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0