I brist på annat såhär en söndagskväll

Idag knallade jag hem från jobbet 1½h tidigare - trots att det är söndag - eftersom jag befarar feber och grejer. Men det får fungera att jobba nu ett tag, jag är ju trots allt ledig på torsdag..  Pfft.

Jag har konstaterat att jag aldrig kommer bli rik på att sälja på tradera. Detta på grund av en enkel anledning: Jag går in i min garderob, kollar på allt jag ALDRIG använder, och aldrig kommer att använda, och inser att jag älskar varenda jävla pryl som jag någonsin köpt, och att det skulle krossa mitt hjärta att sälja det.
Punk. Därför. Men jag försöker ju i alla fall, en eloge för det borde jag ju få!

Lämnade in en helskum kriminologiuppgift förut, som av någon anledning mest gick ut på att jag kritiserade moderaternas kriminalpolitik. Nu gäller det ju bara att hålla tummarna för att lärarna röstar vänster..

För övrigt, om någon av mina läsare stöter på mig inom en snar framtid, säg åt mig att tanka bilen!
Jag har en oroväckande tendes till att ignorera bensinmätaren..

Och slutligen, P taggade upp mig fullständigt inför Londonresan med ett av sina inlägg, så nu har jag spenderat en bra stund med att kolla ALLA bra butikers hemsidor.. Abercrombie&Fitch har ju öppnat butik i London, där snackar vi GODIS för Pernilla. Bara fina kläder!

LONDON BABY, LONDON!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0