Ledig dag betyder mycket att göra

Återigen min lediga torsdag. Jag har tvättat två maskiner, och släng in lakan i tvätten nu. Byta lakan står på schemat, likaså att plugga lite inför tentan som dyker upp imorgon. Jag har postat två saker jag sålt på tradera, så senare ska jag lägga in ytterliggare några grejor. Plocka iordning i mitt rum bör jag också göra, det är en jäkla härva här just nu!

Men lite bingo måste man ju hinna med mellan varven. Just ja, matlåda till imorgon måste jag göra!

Lina blir 21 på lördag! Och nu är presenten ordnad också. Perfekt.
Näste person på tur är ju jag själv, nu är det ju bara tolv dagar kvar. Det vill säga tjugo år och tolv dagar tills jag fyller fyrtio. Damn.

Jag måste upp till P nån dag och spela Mario Galaxy. Det är fan högsta prioritet nu!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0