Nej, inte klar.

Jag har fortfarande inte rättat till det skumma svaret på fråga två på tentan. Men jag är snart klar med fråga tre. Men jag har fortfarande inte en sidhänvisning till ett påhittat svar på fråga ett. OJ vad kul jag ska ha i helgen. Bättre upp nästa helg, då blir det fest. Och födelsedagsfirande.

Dessvärre har jag inte ring frescati och beställt två böcker jag behöver. Och jag behöver dem på tisdag. Det blir helt enkelt att ringa första rasten på måndag. Baaah.

Men eftersom det är fredagskväll och jag ska roa mig med en promenad med hunden, ett bad och två Desperate- avsnitt så bjuder jag på ett alldeles makalöst tidningsurklipp. Hur blåst får man vara?


image451

Skriv din åsikt
Postat av: P

Vilket pulver.

2008-01-20 @ 10:30:03
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0