Om varför man ibland vill vara arbetslös

Om en timme börjar jag jobba, stänger ikväll. Sedan kan det vara så att man inte hör av mig förrens på torsdag, eftersom det är, trumvirvel, INVENTERING imorgon. Jag hatar inventeringar. Det jag hatar ännu mer, är min arbetstid imorgon. 07:45 - 22:00. DET är inte schysst. Koffeinpiller here I come..

Jag har gått en långpromenad idag. Och ätit lunch. Det är i stort sett vad jag orkat med. Resten av tiden försvann bara av någon väldigt obegriplig anledning. Nu däremot ska jag till tobaksaffären och införskaffa snus, sedan ska jag ta mig en kopp kaffe på jobbet innan det är dags att dra igång. Så hörs vi på torsdag ifall jag nu skulle överleva inventeringen.

Skriv din åsikt
Postat av: Martina

Trust me hoeny...du vill inte vara arbetslös trots att dina underbara jobbtimmar =)

2008-01-29 @ 21:31:45
URL: http://karlzzon.blogg.se
Postat av: M

Klart man ska vara arbetslös...

2008-01-30 @ 02:48:13
Postat av: Emelie

öhh du hur dags är pilates träningen och var?

2008-01-31 @ 06:38:45
URL: http://negern.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0