Söndagkväll igen.

blogg.se motarbetar mig. Jag försökte lägga in en bild, men NEJ. Det gick inte för sig.

I övrigt så vill jag meddela att tentan är påbörjad, första uppgiften behöver bara någon timme till (kanske inte idag då..). Jag har även börjat med en ruskigt bra bok, Joe Hill - En hjärtformad ask.
Nu kan det ju vara så att jag tycker att boken är så bra eftersom den är skriven av Stephen Kings son. Men den är nog bra trots det. På tal om det hoppas jag verkligen att jag vinner budguvningen på Kingböckerna jag hittat på tradera.

Imorgon blir det jobb, 07:45-18:30. På tisdag är jag ledig, så då ska jag och P gå en långpromenad, och så ska jag skriva på tentan.

Jag skulle behöva lite semester känner jag. Mmm.

Skriv din åsikt
Postat av: M

Lite tråkigt att du inter fick lägga in bild, den hade vi nog alla sett fram emot :)

2008-01-14 @ 09:31:05
Postat av: Pillan

Haha, det var nog dock bara jag som såg fram emot denna! Tro mig, när du ser den förstår du mig! :)

2008-01-14 @ 20:30:55
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Ja, dumma dig! :D

Jag hoppades på att det skulle vara söta du på bilden :)

2008-01-14 @ 23:18:18

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0