En bra dag må jag säga

Jag har en ruskigt bra dag. Fick tillbaka resultatet på senaste tentan - ett B, det vill säga det näst högsta betyget av sju möjliga! =) DAMN I'M GOOD! Apskönt. Inte visste jag att jag var så pass skarp när det gällde samhällsvetenskaplig forskningsmetod. Men där ser man!

Fick ett glatt och överraskande telefonsamtal förut, för det var nämligen John i andra änden! Han har bestämt sig för att följa med oss till P&L! Hur kul som helst, det blir ju nästan en reunion från förra året. Så jag ringde Gös, som också ska med, och kirrade bilplats. Så två bilar blir vi upp, och detta kan bli helt galet. Gös är superhypad på att ha en full Albin i bilen. Tur det, för ingen annan ser fram emot den biten! :)

Nu ska jag fira mig själv med kaffe.

Skriv din åsikt
Postat av: Micke

Well done :)

2008-06-20 @ 02:53:01
Postat av: P

Congrats!



Då ger vi honom Albin på hemvägen för det var en pina förra året!

2008-06-20 @ 07:37:51
URL: http://metrobloggen.se/whoppe
Postat av: seb

heey! :P

nu e det såhär att vi kanske inte kan åka förns vid 11-12 på onsdag. och jag tänkte om ni ville ta mitt tält? ;) eller ni kankse inte har plats till det`?

2008-06-22 @ 22:00:15
URL: http://seeb.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0