En helt ny säsong har tagit sin början..

Det är nu svettsäsongen har tagit sin början på ICA. Ni kassörskor förstår vad jag menar. Män med bar överkropp och kvinnor med på tok för tighta linnen stövlar in i butiken - och stinker svett.

Jag hatar lukten av svett. Nu är ju jag en av de lyckligt lottade som har i stort sett icke fungerande svettkörtlar, för normalt sett så svettas inte jag. Men jag jobbar ju självklart i förebyggande syfte, med till exempel deo och DUSCH.
Jag önskar att kunderna också kunde göra det. Dom kanske inte känner det själva, men för oss som suttit inne en hel dag i luftkonditionering och bulldoft så utgör svettlukten en extremt frän doft som gör att man vill drämma en kolsyretub i flaskan på luktmarodören.

Deo, gott folk. Deo.

Skriv din åsikt
Postat av: Matilda

oh, jag får också panik av folk som luktar svett. Inte nice!

2008-06-10 @ 15:01:13
URL: http://pimmelina.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0