Monday again

"Det finns mycket som vi skulle kasta ifrån oss
om vi inte vore rädda för att andra skulle plocka upp det."
Oscar Wilde

En helt vanlig måndag. Inte så mycket att säga om saken, förutom att jag höll på att dö av tristess på jobbet eftersom jag vet att det inklusive idag bara är sex jobbdagar kvar till jag har semester. Jag vill ha semester nu. Och det är ju faktiskt bara knappt två månader kvar innan jag slutar som heltidsanställd och istället övergår till studerande och helgjobbare. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar!

Jag funderade förut på hur P och jag är vänner, och varför vi är så pass tajta som vi är. Kollegor på jobbet tjatar alltid om hur tajta vi är, men dom har inte hajat på vilket sätt. Men det var en del funderingar, så det får helt enkelt bli ett eget inlägg en vacker dag.

"Ge mig överflödet, det nödtorftiga kan jag leva utan."
Wilde igen..

Skriv din åsikt
Postat av: P

Jag vill läsa det inlägget snarast tack =)

2008-06-17 @ 09:41:40
URL: http://metrobloggen.se/whoppe

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0