Saturday

Dolly igår, härligt stämning trots att det var kyligt på stadion. Innan blev det lite mat och några glas vin på en uteservering i solen på östermalm. Rart. Nu är jag aningen trött, då jag sovit i en soffa inatt. Funderar på om jag ska lägga mig ner och blunda en stund, för sen drar det ju igång igen. Först Freddys studentskiva, och sedan fest hos Lina och Ralle innan det är dags att ge sig i kast med årets omgång av Fest i Flen.

Sovdags då.

Skriv din åsikt
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

2008-06-14 @ 12:41:26
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0