Arslet ur vagnen

Igår spelades det Laserdome för första gången i mitt liv, och jäklar vad grym jag var (andra omgången det vill säga..) Jag blev rankad som nummer 5 av 15, vilket jag är grymt nöjd med. Bäst av alla var ju utan tvekan Petra, som fick 900 minus första omgången, och som även hamnade sist sista omgången! Grymt bra jobbat av oss! :) Jag är mest nöjd med att jag slog Albin, eftersom han bara måste tävla i precis allt, och blir skitsur om han inte vinner. Ha!

Nu ska jag snart skjutsa runt mamma en sväng, sen ska jag koka kaffe och sätta igång med hemtentan igen. Ikväll blir det Tvspel med Petra och Elin, och även en väldigt upphaussad mangosallad som P läste om i metro.

Nej, nog med detta. Jag har på tok för mycket att stå i.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0