Det här med att ta itu med saker direkt. Nja.

Nu ska jag göra en skoluppgift som ska in idag. Så fort jag läst klart boken som uppgiften handlar om, såklart. Jag har skjutit på detta heeela dagen, så det börjar bli dags nu.

Det här är ju dessutom min första lediga måndag sen augusti. R grejade lite med tiderna på jobbet, så jag jobbar på skärtorsdagen istället, vilket är den värsta dagen på året. Men sånt är kul, då händer det ju i alla fall något! Så nu är det jobb tis-lör. Däremellan ska jag hinna med en innebandymatch (ICA vs. Innebandydamerna!) och en utgång på skärtorsdagen. Det blir fint det.

Fanimej om man inte ska ta sig ett bad när man är klar med skoluppgiften?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0