En del upphör aldrig att förvåna!

Tro det eller ej, men jag ligger faktiskt här och jobbar med tentan!
Makalöst, eller hur?
Med all rätt iofs, den ska in imorgon. Så jag har lite att stå i. Men nu har jag ändrat om några väldigt luddiga resonemang, utvecklad en del andra, lagt till referenser till litteraturen lite här och där.. En hel del har blivit gjort! Jag ska se till att göra klart fråga 1 och 2 idag, så att jag kan fokusera på den aningen svårare fråga 3 helt och fullt imorgon. Sen är det bara att sätta igång med nästa kursdel..

Om en stund blir det ett varmt bad och en bra bok (Michael Connelly - Fallet avslutat).

Eh, jo, det var ju även så att jag är pank (precis som alla mina vänner, förutom E då, men hon räknas inte bara för det). Så jag skulle verkligen inte kunna handla ett dugg fram till nästa löning. Men trots det har jag lyckats peta iväg en H&Mbeställning. Fan.

Nä. Nu ska jag återgå till tentan.

Skriv din åsikt
Postat av: Holmas

Hej! Ja jag skriver inte så ofta, men jag ska! =)
Hur ær det med dig? Måste se till och ses ordentligt snart. Har lite och ta igen =)

2008-04-01 @ 12:20:24
URL: http://holmas.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0