Helvetesjävlaskit

Jag körde sönder en sidospegel till bilen idag.

BRA PERNILLA!

Jag är pank, och de få pengar jag har kvar ska användas till att betala övervikten på bagaget på väg hem från London. Hur ska jag kunna reparera bilen? Vet ni hur dyr en jävla backspegel är?

Jag blir så sur på mig själv. I och för sig har jag bara mig själv att skylla. Vi kan väl helt enkelt bara vara glada över att det var min alldeles egna bil och inte någon annans som jag hade sönder. Men jag pratade med en jäkligt hjälpsam och schysst mekaniker på ICA, han var och hämtade paket och eftersom han såg ut som en mekaniker så passade jag på att fråga lite. Så han gick ut och kikade på bilen, och gav tips på vart jag kunde hitta en ny backspegel. Härligt med sådana människor!

Nej, nu ska jag se skräp- programmet på trean. Jag älskar människor som inte har vett nog att städa efter sig. Grisar.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0