Det är söndag och här pimplas det vin

Familjemiddag idag, utan Mogge såklart men det är ju inte så konstigt. Det gravida paret Johansson/Carlsson har varit här, och alla utom den havande har pimplat alkohol. En kul kväll, vilket ni säkert förstår.

P ville bjuda mig på veggomiddag idag, men dessvärre ringde ju hon medan jag satt och åt. Synd må jag säga. Men jag har blivit lovad en fylld paprika någon annan dag, och banne mig, det ska jag komma ihåg.

Igår hade vi en kul spelkväll hos P och J som avslutades med världens kanske bästa film - A Night at the Roxbury. Nostalgi. Jag känner att jag är inne i en hypersocialperiod just nu. Dessvärre blev det inget ikväll, så jag får fortsätta mitt vinpimplande ihop med mor min. Kanske kan det bli en bra film.

Nej, nog.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0