Pay me my money down

Löning idag, vilket inte borde ha undgått någon. Definitivt inte oss som befinner oss på ICA, för som vanligt infann sig lönerusningen, och då är det KUL att jobba. Massor med folk, stressig omgivning, allt blir kaos. Då känner man att man lever. Eller nått sånt.

Imorgon blir det lite jobb, sedan kommer Petra och Jimma (och Albin, har någon pratat med Albin??) till mig för käk och dricka, innan vi beger oss till den omtalade 99-årsfesten. Jag kommer dock inte bli långvarig, eftersom det är tänkt att jag ska ta mig till jobbet på söndag i tid för att öppna. No tequila for me. Eller något annat starkare än vin. Förutom de drinkar jag tänkt dricka på eftermiddagen, men de räknas inte.

Nu ska jag dricka kaffe, kolla in plattformen för kriminologin och sen ska jag lägga mig till ro med en bok.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0