Rikspuckot har talat

Hur svårt ska det vara att skriva dit en hänvisning till kurslitteraturen? VA?

Jag måste ju vara århundradets rikspucko. Inga problem med resonemang här inte, utan här har vi bara svårt att läsa och TA TILL SIG instruktioner. Nehejdå, här kör man på precis så som man själv tycker att det ska vara. Men man kan ju tycka att Sthlms Universitet borde tycka likadant som jag.

Snart är det dock över för den här gången.
Bye bye Kriminologi I, distans, 30p.
Hello Kriminologi II 30p.

Finns det inte kaffe i termosen nu så går jag och gräver ner mig.

Skriv din åsikt
Postat av: M

Vore det inte jävligt onödigt att gräva ner sig nu närt det blir sommar? Det är väl isf bättre att vänta till hösten med det? :)

2008-05-29 @ 12:17:47
Postat av: Pillan

Oavsett årstid så gräver man ner sig ifall det inte finns kaffe tillgängligt. Thats life.

2008-05-30 @ 17:29:08
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0