Rock Star Faster

Jag tror minsann inte att jag i klartext nämnt för er att jag faktiskt ska bli faster i början av oktober. Hur som helst, vad kan passa bättre för ett barn som har MIG som faster än en sån här cool nappflaska? Rock Star Baby, helt klockrent märke! Här snackar vi inte rosa/ljusblått och tryck med ankor, här gäller svart och tatueringsmotiv och annat som vi (jag) gillar!

  

babyshop.se är det som säljer sådana härliga prylar. Dom har även Amplified Kids, och om jag måste sitta barnvakt så MÅSTE barnet ha en rollingstones body. Utan tvekan. Vi skulle matcha så fint då!

När jag ändå är igång och tipsar så mycket så tipsar jag min kära vän Petra om att någon gång i framtiden investera i Mario Cart! Megastore.se har det för 539kr, det är väl billigt och bra? Du ska få inflyttningsblommor av mig imorgon, som en liten morot! ;)

Haha.
Nu ska jag lägga mig och läsa en bra bok. Sov gott med er.

Skriv din åsikt
Postat av: Jimma

Jag ska snart bli farbror ska kolla in shopen. Hörde föresten att det blir grilla hos dig innan brännbollen på lördag. Smarrigt!

2008-05-22 @ 23:31:29
URL: http://alphonse.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul! :) Får man syskonbarn ska de väl se ut som en föredetta medlem i Mötley Crüe? ;) Haha.
Petra har tänkt göra någon form av paprikamat till på lördag, så grilla vetesjutton. Men vi kanske kan hinna med lite allt möjligt! =)

2008-05-23 @ 09:15:43

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0