Solen är inte min vän

Det är mulet ute. Och jag är ledig för första gången på elva dagar. Är det någon som inte hajar ironin i den ekvationen?

Hur som helst, ikväll blir det gärsmattehäng i parken här i byn. Det ska spela lite band, och P och jag ska ha picknick med våran nya besatthet: Baguette + gurkröra, jordgubbar och gifflar. Det blir fint det. Innan dess har jag lite att stå i. Jag ska duscha, ordna med ett nytt solkort, ringa min bror om tågbiljetter till gbg, ringa trygghansa och säga upp min bilförsäkring, kolla igenom tentan som började idag.. Ja, det är säkert något mer som jag glömt nu.

Igår fick jag hem min nya lilla step- maskin från Ellos. Den är fin. Undra om jag kommer använda den?

Nej, mycket att göra.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Vad föredrar du, solsemester eller skidsemester??

Hoppas du får en fin dag!!

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 11:39:00
Postat av: B

¨Låter som en trevlig kväll :)

Det är förbjudet att sälja det, men lagligt att göra. Vad tycker du, är det inte Sveriges konstigaste lag att man får knarka, men inte sälja?

Ha en bra helg nu, puss!

2008-05-30 @ 13:01:40
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0