Sunny day

Idag har jag fått litegrann gjort, makalöst nog. Vaknade halv åtta, pigg som jag vet inte vad. Ut på en långpromenad, och en dusch på det. Sedan gav jag mig ut på stan, och tog den där jäkla p-sprutan som jag glömt bort ett tag nu. Fick höra av den vikarierande barnmorskan där att rökning och snusning är en dålig kombination ihop med p-piller, tydligen väldigt skadligt. Varför har jag aldrig hört det förut? Jag menar, den period jag åt piller så snusade jag även, men neheje då, ingen sån information får man. Likaså är migräntabletter och piller en skadlig kombination. Tack för att UM är bra på att informera om viktiga saker. I god tid. Typ.
Efter sprutan blev det ICA och apoteket. Och nu ligger jag mest och slöar. Ska gå ut på altanen med lite kaffe och senaste numret av Djurens Rätt för att få mig lite sol.

Fast jag borde nog äta lunch. Först av allt. Träligt bara att det är så horribelt tråkigt att laga mat.

Jag har en härlig tid framför mig. Jobb fredag denna vecka, konstant fram till fredag nästa vecka. Lördag vecka tjugo är min nästa lediga dag. Kul.

Skriv din åsikt
Postat av: posse

Haha, alltid! :)

Angående axel och peace and love, så skulle jag inte tro att han följer med i år, ska dra historien om varför någon gång, när vi ses.. fan, vi borde fika nån dag, kommer till flen i morgon o på lördag, tror jag.. vi får helt enkelt höras! Puss

2008-05-08 @ 22:05:14
URL: http://emmaposse.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0