En kvick update!

Veckan som gått:

Tisdag - Efter att i ren panik skrivit klar filmanalysen och mailat in den åkte Lina och jag till Katrineholm för att handla mat, och dagens höjdpunkt blev den lastbil som mitt i den stora rondellen gått sönder varav alla matvaror den fraktade låg spridda över vägen. Roande att se Katrineholms samlade poliskår gå och plocka saker på landsvägen! Efter detta begav vi oss till Lager 157, shoppade snorbilligt, för att sedan avsluta kvällen med chips och dipp.

Onsdag - Sov inte en blund natten till torsdagen...

Torsdag - Århundradets tråkigaste jobbdag.

Fredag - Slutseminarium för genuskursen, panikåkte hem för att direkt ta mig till Petra där jag tröck i mig massor med tacos, gjorde mig iordning, åkte till Frida på förfest där jag totalt dominerade Sing Star, för att sedan bege oss till Amazon.

Lördag - Maskerad / avskedsfest hos/för Albin. Bilder ligger uppe på facebook! En mycket trevlig kväll!

Söndag - Ska om cirkus trettio minuter bege mig till Nyköping med gänget för att äta middag på restaurang för att slutgiltligen säga hej då till Albin som överger oss för Australien imorgon.

Jag ska nu byta om från pyjamasbyxor till något lite mer acceptabelt.


Skriv din åsikt
Postat av: Lina

Vad hände med bilden som jag skulle få?....

2008-11-03 @ 10:30:40

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0