Jag har blivit utmanad.

Jag har blivit utmanad av Lina. Nu brukar ju jag inte anta utmaningar, men av ren tristess så får det gå för den här gången!

Reglerna:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

__________________________________________________________________


* Jag kan vara den mest kräsna personen någonsin när det gäller mat. Jag är vegetarian, äter inte potatis, lök (förutom vitlök och rå lök i hamburgare), svamp, hommus, alltför mörkt bröd, konstiga couscous varianter och så vidare.. Denna lista kan göras hur lång som helst. Men ge mig tacos och jag är nöjd!

* Jag luktar på allting som går att äta eller dricka, innan jag förtär det.

* Jag dricker alltid minst 2 liter kaffe om dagen. Anna Skipper, släng dig i väggen! Kaffe is the shit!

* Jag ogillar att se folk i ögonen. Detta är enbart ett utav flera psykopatiska drag jag har..

* Jag tycker att det är skittråkigt att duscha. Ett varmt bad däremot...

* Jag är löjligt livrädd för getingar, bin och humlor. En väldigt handikappande fobi.

* Jag har ett spelberoende (bingo is the shit!), vilket gör att jag måste undvika alla former av spel där pengar är involverade. Funkar dock inte på fyllan. Och tro mig, ni vill inte veta hur mycket pengar jag har spelat bort...


Nu utmanar jag...

Petra
Posse

David
Jimma
Negern

Thess
Josefina

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

Jag ska försöka hitta mig ett kassörjobb..behöver ju ett sommarjobb :D

Såg att du hade en i svanken tror jag iaf.

Jag har även det..Fast en tribal som jag inte direkt skryter om haha.

2009-01-21 @ 22:01:20
URL: http://seabobby.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0