Bojkotta tele2 !!

Jag vill skicka ut en liten varning anågende tele2, som är ett jävla skitbolag. Dom har, utan att meddelat mig, spärrat min internetuppkoppling och sänkt den så pass lågt att det tar flera minuter för mig att ladda en endaste jävla internetsida. Detta pga att de har ändrade villkor angående hur mycket man får surfa, villkor som jag inte har fått ta del av. Så ska ni skaffa mobilt bredband, välj INTE tele2. Jag har, efter att ha pratat (och skällt) med sju olika personer nu fått min vilja igenom. De ska ta bort min spärr. Men jag har i vilket fall som helst avslutat mitt abonnemang hos dem, och skaffat ett annat hos en annan operatör (som inte har begränsat surfutrymme). SÅ, ett varningens finger till alla angående tele2!!

Men jag är fortfarande sjukt upprörd. Inte kan jag installera iTunes på datorn så att jag kan ladda min nya iPod med musik, för med mig sega uppkoppling (spärren tas inte bort förrens imorgon) så skulle det ta ARTON timmar att ladda hem skiten.

Så här sitter jag, oförmögen att kunna använda mitt internet till något vettigt, och därav helt fast i mitt pluggande (vilket iofs ska in imorgon, så det är väl lika bra..).

Sensmoralen i sagan är att jag aldrig mer i mitt liv kommer att teckna ett abonnemang, oavsett vilket, med tele2. Och inte ni heller hoppas jag.

Skriv din åsikt
Postat av: Negern

nej va surt välj telia eller tre det skulle ja rekomendera

2008-10-23 @ 15:19:17
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: SABINA

men halla eller??! Update!

2008-10-31 @ 19:15:06

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0