Fredag

Jag har en HELT ledig fredag. Skoja inte om hur skönt det är! I och för sig måste jag läsa MASSOR med kurslitteratur idag, men ändå. Klockan fyra ska jag möta upp Alb hemma hos honom, ta en promenad och sedan blir det en sväng till ICA för inhandlande av mat. Tacos håller vi tummarna för! Sedan ska kvällen ägnas åt monopol! Ni förstår ju vilken perfekt fredag jag har framför mig.

Nej, jag ska nog ta itu med den ypperligt roande boken "Crime in the Making: Pathways and Turning Points Through Life". Nästa vecka är det endast en gruppövning och en föreläsning, sedan är det tentapluggande för hela slanten. Jag och Sofie har slagit oss ihop med två andra som vi ska plugga tillsammans med, så det skall bokas massor med studiesalar i biblioteket där vi kan sitta och nöta det individuella och strukturella perspektivet. Hur lätt tror ni att det är att förklara falska positiva och falska negativa? :P

Förövrigt är jag luspank, förkyld och frusen.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0