Och så blev det söndag igen

Det har blivit en del extratider på jobbet de senaste dagarna. Fredag och lördag gick från lediga till upptagna, idag är jag schemalagd och imorgon jobbar jag åt Maria. Men pengarna behövs, inget tal om saken.

Malin fyllde 21 i fredags, så igår var jag där med paket och fick en kopp té. Jag lyckades bli ilurad att skjutsa henne och Yara till Katrineholm, så jag tog min vapendragare Petra med mig som sällskap. Vi avslutade lördagenkvällen med Ben&Jerry's och den eminenta filmen "Macken".

Idag har jag tränat. Och that's about it. Nu ska jag göra mig klar och sedan åka upp till ICA för att posta traderaprylar och sedan jobba.

Sen är det ju tänkt att jag ska hinna läsa massor med skollitteratur också. Vi får se hur det blir med den saken.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0