Åhå

Nu har jag spenderat helgen hemma i Flen, där jag legat på altanen och njutit av solen, ätit massor med godis, druckit vin och haft det allmänt bra. Tågresan hem gick mindre bra, jag sätter mig på tåget på centralen när den rullar in, en kvart innan avgång. Tio minuter efter avgång står vi fortfarande stilla - vi har ingen lokförare!?! Tillslut dök någon upp, så då fick vi slåss mot dörrar som inte vill stängas, X2000 som ville köra om oss, tåg som stod ivägen... Ah. En timme försenade blev vi.

Nu är jag tillbaka i lilla lyan.
Har avnjutit en makalöst god middag, och nu äter jag 'hjärtanchips' och ser på något konstigt TVprogram som handlar om tjocka husdjur. Folk har för mycket fritid, sanna mina ord!

Morgondagen kan tänkas se ut enligt följande;
- Läsning och analys (nu är det full fart med C-uppsatsen)
- Långpromenad (i solen? Stanna någonstans för att insupa så mkt sol som möjligt?)
- Tvätta (den här gången ska jag INTE tumla allt jag äger..)


Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta mitt degande framför TVn. Ihop med en ask röda vindruvor. Mumma.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

mäh jag vill också ligga på en altan och sola!"

2009-04-26 @ 20:27:18
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0