Beautiful morning

Min morgon kunde ha börjat bättre.
Först är jag så trött när klockan ringer att jag är tvungen att sova en timme till. Jag tycks ha drabbats av något obotligt sömnvirus, för jag är så konstant trött att det är löjligt. Sen ska jag göra frukost, och inser att jag inte har fil så det räcker. Då bestämmer jag mig för att istället göra mannagrynsgröt, och öppnar mjölkpaketet som ligger i kylen - och det är så vidrigt för det rinner ut hela bitar med mjölk. Inte okej. Det blev två mackor till frukost, vilket i min värld inte ens räknas som frukost.

Så nu måste jag gå och handla fil. Så jag skulle ju kunna panta de där jäkla flaskorna samtidigt.

Men innan något sådant kan ske så ska jag hoppa in i duschen. Sedan ska jag göra klart min första analys. Sen är det säkert dags för mig att möta upp Jonna på stan, så troligtvis blir det varken pantning av flaskor eller någon fil inhandlad.

Skriv din åsikt
Postat av: posse

PILLAN! Hörru, jag tar tåget upp på fredag, var ska jag?! Haha. Full vägbeskrivning tack! :) Vad ska jag ta med?

2009-04-29 @ 12:48:08
URL: http://emmaposse.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Glöm inte att panta flaskorna!! (påminnelse 2) :D

2009-04-29 @ 16:33:48
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: pelle

Undersök dig, kvinna - så kommer jag troligtvis ha samma sjukdom. Alltid trött känns det som! ;D

2009-04-29 @ 19:07:44
URL: http://pellespersonliga.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0