Flytten är KLAR!

Pju. Nu är allt i lägenheten (förutom min hårfön). Vi har jobbat stenhårt idag, hela familjen. Bildbevis kommer imorgon, för jag måste sortera, vika och placera kläder, ställa upp alla dvdfilmer, böcker och allt som jag lyckats samla på mig.

Men jag lever! Soffan dök upp och får plats perfekt (det du Petra!), jag har rätt okej TV-kanaler (men Discovery då? Och Animal Planet?). Mina "draperier" jag ska ha runt sängen kommer dock inte hängas upp förrens nästa vecka eller så, för min svägerska måste sy lite i dem.

Ah. Helt slut är jag nu.
Och så bär det ju av till Skottland på onsdag (så dessvärre blir det inget Amazon för mig Issa!).

Nu - kaffe, lite DVD- och bokpyssel. Sedan söööömn.

Skriv din åsikt
Postat av: Josefina

Hur känns det att ha egen lägenhet nu då? =) Pernilla har blivit vuxen :D

2009-04-04 @ 21:50:17
URL: http://josefinan.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Stort! Jag vill se, jag vill se!

2009-04-05 @ 11:38:48
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har udda strumpor på mig, tack för varningen!

2009-04-06 @ 15:29:22

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0